Gimnastica pentru dureri de genunchi

gimnastica pentru dureri de genunchi

Relaxează-ți mușchii

Comunicare wireless… Cele mai eficiente exercitii pentru durerile de gimnastica pentru dureri de genunchi Daca te confrunti cu dureri de genunchi ai putea fi tentat sa crezi ca sportul nu face decat mai mult rau, insa lucrurile stau exact pe dos. Exercitiile potrivite intaresc musculatura care inconjoara zona genunchilor si ii mentin flexibilitatea, prevenind astfel complicatiile ulterioare.

gimnastica pentru dureri de genunchi

Trebuie insa sa incepi un program pe etape, sa nu te fortezi, sa te opresti atunci cand durerea de genunchi se inrautateste si sa ceri ajutorul medicului de specialitate. Iata care sunt cele mai indicate exercitii fizice pentru ameliorarea durerilor de genunchi. Din pozitia culcat pe spate ridica piciorul drept si tine-l intins, indreptand varfurile cat poti de mult catre trunchi.

  • TOP sporturi ieftine şi eficiente!
  • Genunchi dureros la 31 de ani
  • 4 exercitii simple pentru cei cu gonartroza, pe care le poti face acasa
  • Leziuni ale ligamentelor laterale ale genunchiului

Mentine secunde si schimba piciorul. Aceasta miscare nu pune presiune foarte mare asupra genunchilor, dar intareste muschii din jurul lor.

  1. Dureri de genunchi? Iată ce exerciţii fizice poţi să faci! - CSID: Ce se întâmplă Doctore?
  2. Autor: Dr.

Mentine pozitia cateva secunde si revino in pozitia initiala. Fa cateva repetari si schimba piciorul. Daca ti se pare prea usor, poti adauga greutati pe glezna, dar nu mai mult de 2 kilograme.

gimnastica pentru dureri de genunchi

Mentine pozitia secunde, coboara piciorul si repeta miscarea de ori, apoi schimba piciorul. Daca apar dureri de spate, ridica piciorul mai putin.

gimnastica pentru dureri de genunchi

Consulta medicul daca durerile persista. Indoaie usor genunchii, tinand in continuare spatele lipit de perete.

  • Aceste exerciții te vor ajuta să îi aduci în cea mai bună formă.
  • Durere în articulațiile piciorului de ce
  • Cele mai eficiente exercitii pentru durerile de genunchi
  • Unguent eficient pentru artrita genunchiului

Nu te lasa prea mult in jos pentru ca vei pune o presiune prea mare pe genunchi. Mentine pozitia secunde, revino si repeta. Ridica-te usor pe varfuri si mentine cateva secunde pozitia. Revino in pozitia initiala si fa 3 seturi a cate repetari. Coboara cate un picior si repeta miscarea de ori.

Daca ti se pare prea usor, foloseste o bancuta mai inalta. Ridica un picior la unghi de 45 de grade si tine pentru 5 secunde, coboara si repeta de ori. Schimba pozitia si repeta miscarea cu celalalt picior.

Ce activități sunt recomandate pentru persoanele cu dureri la genunchi?

Strange puternic in maini manerele laterale, respira adanc si impinge in sus suportul pentru picioare. Fa 3 seturi a cate repetari si solicita ajutorul personalului de la sala daca nu stii cum se executa miscarea, pentru a evita accidentarile. Inotul este o alta modalitate prin care poti ameliora durerea de genunchi. Aceasta forma de miscare ajuta la intarirea muschilor, a ligamentelor si la fortificarea corpului, fara a solicita foarte mult genunchii, deoarece corpul tau in apa cantareste doar o sesime din greutatea lui reala.

gimnastica pentru dureri de genunchi

Evita, in schimb, sporturile de impact, cum ar fi joggingul sau aerobicul intens, deoarece pun o presiune mare pe genunchi si pot agrava durerea. Surse: webmd.

Mai multe despre acest subiect